20 July 2012

Selamat menyambut ramadhan




Selamat menyambut ramadhan kepada semua sahabat sahabat. Semoga ramadhan kali ini lebih membawa erti kepada kita semua..


Maaf banyak banyak kesihatan masih lemah,gagah gagahkan diri untuk anak anak..

Buat semua sahabat sahabat yang sudi membuat entry mengenai saya dan bertungkus lumus memanjangkan cerita mengenai saya untuk membantu saya dan anak anak,saya ucapkan jutaan terima kasih banyak banyak banyak.Hanya doa yang dapat saya kirmkan..Hanya Allah yang dapat membalas setiap kebaikan..


Buat semua sahabat sahabat yang sudi membantu dan beberapa hamba Allah yang saya tidak ketahui membantu dalam diam,saya ucapkan jutaan terima kasih banyak banyak di atas doa,keperihatinan,sokongan dan bantuan yang di hulurkan.saya doakan semoga diberikan kesihatan yang lebih baik,dianugerahkan usia yang berkat,dimurahkan rezeki yang melimpah ruah,diberikan kesejahteraan dan sentiasa berada dalam rahmat dan lindungan Allah Taala.moga dijauhi dari sebarang penyakit merbahaya dan sebarang musibah.amin ya rabbal alamin.


Terima kasih banyak banyak.Saya amat2 menghargai segala sokongan dari sahabat sahabat semua dan segala pertolongan.Hanya Allah yang dapat membalas setiap kebaikan.Terima kasih yang tiada terhingga...Moga mendapat rahmat,ganjaran serta keberkatan dari Allah Taala.amin.


Syaaban pergi tidak terasa,ingatan murni pada yang ada,bersihkan jiwa sabar berpuasa,ramdhan membawa pahala berganda..Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak..



6 comments:

  1. Salam Ramadhan kak.

    Semalam byk kali sy try col akak tapi tak dapat,risau jugak bila col asyik masuk voicemail tapi lega hati sy bila ader n3 dr akak..sy risau akak jatuh..

    Akak jangan lupa makan ubat tau.Jangan berkuat sangat kalau rase tak mampu..jaga diri leklok..

    Saya doakan ramadhan ini akan membawa sinar bahagia untuk akak dan anak-anak,InsyaAllah.Terus kuat yer kak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan dik,

      amin.insyaallah.terima kasih banyak banyak kerana perihatin dan ambil berat pasal akak dik..

      terima kasin banyak banyak..Hanya Allah yang dapat membalas setiap kebaikan.

      Delete
  2. Salam yanie.Sealmat menyambut Ramadhan dr k.atie sekluarga.Alhamdulilah,ramai insan2 yg baikhati diluar sana rupanya.

    Semoga Ramadhan kali ini akan lbh bermakna buat yanie sekluarga...diberikn kesembuhan & kesihatan yg baik.

    Sama2 yanie..kita sesama Islam harus bantu membantu.Mungkin kali ini dugaan tuk yanie,mana tau esok-lusa k.atie /org lain pula yg mengalaminya.

    Terus tabah Dik....demi anak2 trsayang.Merekalh sumber kekuatan tuk yanie.

    Dari k.atie dikejauhan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam..

      amin,insyaallah.

      Selamat Menyambut Ramadhan buat akak sekeluarga..

      Kak atie saya doakan agar akak sekeluarga dan sahabat sahabat yang sudi membantu dijauhi dari penyakit merbahaya dan sebarang musibah.moga mendapat rahmat,ganjaran serta keberkatan di mulia ini dari Allah Taala.amin.

      Delete
  3. Yanie, jg diri jgn byk sgt pk yer..Semoga Ramadhan tahun ni permulaan terbaik dlm hidup Yanie..

    Aiman jgn nakal2 ye..

    ~Liana, USM~

    ReplyDelete
  4. salam kenal kak.. salam ramadhan jugak utk akak sekeluarga..

    kisah akak sy ader tulis kat blog sy kak.. semoga sket2 dapat mebantu akak..

    http://ctrahani.blogspot.com/2012/07/tersentuh-naluri.html

    ReplyDelete