18 July 2012

Dugaan tiada hentinya..

Darah merah turun lagi..

Tidur dengan mama,bosan dan penat agaknya..

Duk atas kerusi roda..Sabar menanti

Takut aiman jatuh bawah..

Tak banyak ragam aiman

Kasihan pada anak anak..terutama aiman

Mama tak leh lena mana takut aiman jatuh..


Pakar pakar masih tidak mengetahui kenapa kaki ni..tiada jawapan..Hb drop lagi baru lg masuk 1 pint..Kena setuju untuk bone marrow biopsy..Takut nak buat,takut makin lemah,kasihan pada anak anak..Dari semalam bertubi tubi di duga dengan sesuatu yang amat menyedih dan menyayat hati..Sesuatu dari insan tertentu.Air mata dan kejutan membuatkan penyakit yg sedia ada bertambah melarat..

Dari pagi tiada daya sangat,makin berjuang makin ia menguji..Jangan mempersendakan orang yang sedang kesakitan dan sedang berjuang untuk terus hidup..

p/s: cuba upload gambar dan buat entry dlm kesihatan yg amat tidak mengizinkan..Jika ada commemt yg belum reply.nanti sy reply ya.terima kasih byk2 pd doa,sokongan,bantuan dan segala keperihatinan.amat2 sy hargainya.Hanya Allah yg dpt membalasNya.amin.

8 comments:

  1. Ya Allah, Kau kurangkan penderitaan sahabatku ini...Berilah ruang utknya mengecapi kebahagiaan bersama anak2...ameen....

    ReplyDelete
  2. Ya Allah..berat mater memandang berat lagi bahu yang memikul..sedih hatey sayer kak tengok Aiman tapi ada jua daya saya untuk menolong akak dari kejauhan ini..hanya doa saya mengiring akak setiap masa..InsyaAllah, selagi termampu saya ikhtiarkan...

    Akak mesti terus kuat dan satu pinta saya kak...jangan sesekali berputus asa.

    ReplyDelete
  3. Moga Allah melindungimu dan memberikan kembali kesihatan yang baik. Amin

    ReplyDelete
  4. semoga tabah ya alia..sedih sangat kak ita baca,dan aiman anak yg sangat-sangat memahami mamanya...

    ReplyDelete
  5. Semoga Allah meringankan penderitaan yg ditanggung ini...

    ReplyDelete
  6. Saat anak2 perlukan mak ayah, tinggallah mak nye sahaja yang ada, tapi mak nya pula diuji ALlah dengan kesakitan... Ya ALlah..

    Saya takut apa juga kata2 dari saya mungkin menyinggung Alia kerana sayatak alami apa yang Alia hadapi TETAPI saya berdoa kepada Allah semoga Allah anugerahkan setinggi-tinggi kesabaran kepada Alia dan anak-anak...

    ReplyDelete
  7. Ya.Allah...kuatkn hati mu kak demi ank ank

    ReplyDelete