30 July 2012

Pohon maaf banyak banyak..,,

Pohon maaf byk2 jika ada comment yang belum reply..Untuk menaip juga saya gagahkan diri tapi saya amat 2 menghargai segala doa,sokongan.nasihat,dan bantuan..Setiap kali saya membaca comment dari sahabat sahabat,menitis air mata saya, terbit semangat2 dan kekuatan dalam diri..Terima kasih banyak banyak yang tiada terhingga.Jika sesiapa yang melihat sendiri keadaan dan fizikal saya,mesti terkejut..Kini tinggal kulit dan tulang.Teramat amat kurus...tapi untuk anak anak akan cuba bangkit..Selagi bernafas,hargailah peluang yang Allah masih berikan.


Kuasa Allah belaka,moga diberikan kesembuhan dan keaijaban di bulan ramadhan ini.Ada sinarnya nanti..Amin.Munajat dalam syahdu padaMu Ya Rabb..



27 comments:

  1. amiin..amiin..
    semoga dirimu bertambah kuat haryanie..dan mengalir kekuatan itu nanti kepada anak2..insyaallah..

    tiada kata2 lain yg mampu diberikan, hanya doa dari jauh utuk mu disana

    ReplyDelete
  2. salam..

    subhanallah.. kamu mmg seorang berjiwa tabah

    ReplyDelete
  3. dla bc ckt entry akk ni pn, nk menitik air mate...
    apatah lg akk skrg ni...akk mmg tabah...

    ReplyDelete
  4. macam saya selalu kata, andai dekat dah lama saya tolong, sebenarnya hati saya cukup hiba bila melihat muka anak2 awak, saya bayangkan macam anak saya jugak..awak memang cukup kuat dan tabah, kisah awak buat saya cuba hargai apa yang ada di sekeliling saya..Harap Tuhan terus bagi kekuatan pada awak yea..

    ReplyDelete
  5. As salam yanie...
    Insyaallah..kalau aiman kuat..mamanya lagi kuat kan....
    sayangggg aiman dan mamanya juge....

    ReplyDelete
  6. semoga Allah terus berikan kekuatan pada akak..tabahkan hati yer..

    ReplyDelete
  7. salam yanie.Patut la senyap jer.Ada dapat mesej k.atie tak?Semoga anak2 adalah sumber kekuatan yanie.

    Tabahkn hatimu Dik...ingatlah ramai yg sayang & ambil berat ttg yanie.

    Doa k.atie dari kejauhan sentiasa mengiringi yanie

    ReplyDelete
  8. salam kak. Allah sntiasa bersama akak. moga akak terus tabah dan kuat menghadapi ujian-ujian Allah ini. Insyaallah, perancangan Allah itu semuanya indah dan DIA tahu semua yang terjadi ini. Moga Akak dan anak-anak sntiasa kuat.

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Yani..

    Saya agak lewat tahu tentang kisah Yani. Bila terbaca blog Yani saya baca dari awal n sekarang still baca kisah Yani masa tahun 2010. Saya kagum dengan semangat Yani.

    Kat sini kalau boleh saya nak menyarankan Yani untuk cuba cari buah Delima dan amalkan makan buah delima. Dari pembacaan buah Delima baik untuk kesihatan dan tambah darah. Jangan amalkan makan hati ayam atau kerang kerana itu akan buat kesihatan kita makin buruk (walaupun doc selalu cakap macam tu). Kalau boleh buah delima tu makan buah yang segar bukan jus yang diproses. Selain tu amalkan makan madu asli untuk beri tenaga.. Kalau ada air zam-zam juga baik untuk diamalkan.

    Ini cuma pendapat saya. Kadang-kadang kita kene ikhtiar dari makanan segar macam yang ada dalam Al-Quran.

    semoga Yani setiasa kuat dan dapat melihat anak-anak Yani membersar dan berjaya..

    ReplyDelete
  10. Salam Yani,
    Membaca n3 nipun sebak rasanya apatah lagi bahu yang memikul. InsyaAllah akan ada penawar untuk sakit Yanie, pandang mata anak2 yang comel2 semoga Allah beri kekuatan yang terbaik.

    ReplyDelete
  11. السلم عليكم ورحمة الله

    Moga engkau terus tabah dan sabar dalam menghadapi ujian Allah dan semoga dengan sebab itu Allah sembuhkan penyakitmu dan angkatkan derajatmu...aamiin

    ReplyDelete
  12. sabar dan teruskan hidup ini sebaik mungkin...walau diuji,diduga, Allah itu sgt menyayangi mu sis alia...

    ReplyDelete
  13. kami semua doakan agar kak yani diberikan kekuatan dan kesembuhan. jangan putus semangat, Allah sentiasa bersama hambanya

    ReplyDelete
  14. Moga terus kuat hadapi dugaan Allah ini.. kami semua sentiasa mendoakan yang terbaik untuk yani dan anak2.. bersabar yer..

    ReplyDelete
  15. saya bleh rasakan mcmane jd org sakit..sbb sy prnah sakit dulu..pembedahan demi pembedahan..tp sakit kita berbeza. saya dpt rasakan yg sakit yanie ni ada kaitan jgk dgn sihir..klu tak kenapa hospital susah sgt nak kenalpasti penyakit yanie. klu ada kudrat nak je saya bawa yanie berubat dgn ustaz @ darus syifa'. setakat ni doa shjlah kekuatan saya utk yanie.semoga cpt sembuh ye..

    ReplyDelete
  16. ya Allah yang maga pengasih...kesembuhan milikmu...kurniakan lah kepada ibu ini.....

    ReplyDelete
  17. Yanie...setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya...pasti ada sinar kebahagian disebaliknya...Allah swt sentiasa bersama kita. Allah swt lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya...apa yang dapat saya katakan, bersabarlah... jangan putus asa berdoa...Insya Allah...

    Ya Allah yang maha pengasih, maha mengetahui, maha mendengar, yang maha besar,yang maha berkuasa... kuatkanlah hati, tabahkanlah hati Yanie dalam menempuh dugaan dan ujian yang Engkau berikan...kurniakanlah kesembuhan dan kesihantan kepada Yanie.... dan aku tahu apa yang engkau tulis untuk hambaMu ...adalah yang terbaik untuk yanie... pasti ada himah dan nimat yang lebih besar yang akan Engkau sediakan untuknya.... Amin...

    ReplyDelete
  18. salam kak..harap akak kuatkan semangat...saya dah buat poster dan sebarkan sama2 yang lain membantu akak...harap akak tak kisah...

    http://hazrilhafiz.blogspot.com/2012/07/ibu-tunggal-perlu-bantuan-anda.html

    ReplyDelete
  19. saya sentiasa mendoakan akk semoga cepat sembuh. Allah Maha Mendengar.. Insya Allah.. doa akk akan dimakbulkan.. Amin

    ReplyDelete
  20. Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul,semoga Allah s.w.t meringankan bebanmu Yani,

    - Mohon ampun pada ibu dan ayah
    - Mohon maaf kepada adik beradik
    - Mohon maaf kepada bekas suami jika masih ada
    - Mohon maaf kepada bekas mertua
    - Mohon maaf kepada ipar duai
    - Mohon maaf kepada rakan taulan

    Tidak salah kita memohon maaf walaupun kita tidak bersalah, dan Allah s.w.t itu lebih mengetahui segala-galanya.

    Berjuanglah melawan penyakit ini dengan kalimah 'Lailahailallah', semoga di bawah Rahmat Illahi. Insya'Allah.

    ReplyDelete
  21. terus kuat yer kak,jangan putus asa..saya sentiasa doakan akak..Nanti saya col akak lagi k..jaga diri yer akak.

    ReplyDelete
  22. Semoga akak terus tabah ye...mmg berat mata saya memandang ..berat lagi beban akak yang memikul dugaan dari Allah ni..

    ReplyDelete
  23. amin....semoga doa sis dimakbulkan......teruskan semangat ye sis...

    ReplyDelete
  24. smoga akan ada sinar keajaiban di bulan mulia ini. moga cepat sembuh.. diberikan kekuatan dan ketabahan hati dalam mengharungi kehidupan seharian.. AMIN

    ReplyDelete
  25. Perlu kuat dan sabar serta tawakal kepada Allah..

    ReplyDelete
  26. Semoaga Pn. redha dan tabah menghadapi ujian Allah SWT..ada hikmah disebaliknya...InsyaAllah

    ReplyDelete