15 July 2010

Tabung bersamu lya



saya copy dari blog puan ain http://mama_danishsarah.blogspot.com.Marila sama2 membantu lya.....

Tabung ini bertujuan mengumpul dana bagi membolehkan Lya menjalani rawatan selanjutnya untuk penyakit beliau. Mudah-mudahan sumbangan sedikit sebanyak dari kalian semua dapat membantu Lya mendapatkan rawatan tersebut secepat mungkin.

Sehingga ke saat ini, Lya masih lagi ditempatkan di ICU Kemaman, Terengganu. Keadaan terkini Lya agak lemah tetapi masih stabil.

Kami juga memohon doa berterusan dari kalian semua. Semoga usaha kita semua untuk membantu Lya dipermudahkan Allah.

Hulurkan sumbangan ikhlas anda ke akaun Maybank Alyani Binti Amran (155014985526).

Lya pernah membantu saya tika itu saya terkapar2 seorang diri tanpa mendapat perhatian...marila sama2 membantu lya untuk terus mendapatkan rawatan yg terbaik...moga lya cepat sembuh...

Kami juga amat berbesar hati, sekiranya kalian semua dapat mewar-warkan tabung ini di blog masing-masing. Jasa baik anda semua amat kami hargai.

Terima kasih....

4 comments:

  1. thanks yanie....

    moga allah permudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  2. minta izin utk copy k untuk wat 1 n3 pasal lya... hope lya cepat sembuh

    ReplyDelete
  3. anie ... ni lya ibu asha ke??? ya Allah ... sungguh saya x tau berita sedih ni ...patotlah dah lama lya sunyi dari facebook ... minta izin utk copy ye ... thnx yanie

    p/s : lya juga pernah bantu saya waktu Ammar perlu dana ke IJN x lama dulu ... i guess its time for me to do the same for her ... :'((

    ReplyDelete
  4. Mudah-mudahan dimurahkan rezeki utk Iya...

    ReplyDelete