11 January 2011

Bermain di Taman Husm




Aiman membesar tidak seperti kanak2 lain,semenjak kecil lagi dia membesar dalam persekitaran yang kebanyakan masanya hanya di dalam wad dan hospital menemani ibunya yang sakit,jika dilihat dari matanya seakan tahu yang dia menyimpan perasaan yang terlalu dalam yang pasti kanak-kanak seusianya tidak mampu membendung perasaan sedemikian rupa..namun saya tahu Aiman amat2 mengerti bahawa saya amat2 memerlukannya agar saya mampu bertahan dan kuat untuk mengharungi hidup ini dari hari ke hari.saya mengerti jiwa kanak2 seusianya juga menginginkan kehidupan seperti kanak2 lain.

8 comments:

  1. singgah malam..

    bila besar nnti, pastinya aiman menjdi orang yg sangat tabah dan cekal hati! Insyaallah...

    ReplyDelete
  2. alahai aiman..
    xpe yani, dia paham keadaan kau..

    ReplyDelete
  3. mamalieyan,insyaallah..terima kasih.saya juga berharap begitu.moga aiman akan menjadi seorang yang amat tabah dan berjaya nanti.insyaallah.

    ReplyDelete
  4. doa sy aiman dapat jadi doktor..

    senyuman di wajahnya seakan mengambarkan dia masih kanak2 yang tidak dapat memahami sepenuhnya apa berlaku...

    ReplyDelete
  5. kak aizah,aiman amat memahami walau diam masih kecil.Setakat ni tak banyak ragam.Kecil2 dah pandai berdikari...tapi sebagai ibu terasa sedih bila keupayaan sebagai ibu pada anak yang masih kecil amat terbatas.

    ReplyDelete
  6. Asha...insyaallah,amin.terima kasih banyak atas doa yg diberikan..Aiman masih kecil tapi banyak memendam perasaan.Anak2 yang lain juga bercita2 nak jadi doktor terutama anak yg sulung Alia Erissha.Alhamdulillah upsr dapat 5 A.Moga anak2 semua berjaya kelak.Insyaallah.

    ReplyDelete
  7. tahniah atas kecemerlangan Alia Erissha...semoga dia terus cemerlang dan dilimpahi rezeki untuk membantu ibunya....amin..

    ReplyDelete
  8. insyaallah,amin.terima kasih banyak2.

    ReplyDelete