30 April 2010

tanggal 29.04.2010

Kesihatan makin merosot tapi perbelanjaan seharian nak tak nak kena buat sesuatu juga.Nak buat rawatan pun nak kena ada duit.Dalam dua hari ni memang betul2 penat tapi tak pe...nak cuba niaga comforter.Comforter ni skali ngan cadar,ada comforter saja,comforter baby,dan comel2 comforter...

Tengahari tadi,dgn kudrat yg tak berapa ada...tertumpah minyak panas kat tangan masa nak angkat ikan...bayangkanlah macam mana cara org yg tak kuat anggota nak wat keje.tp nk wat macam mana.semua nak kena berdikari.dgn duk nak upload foto comforter,segalanya berharapkan dan bergantungkan semangat saja.semoga semangat ni tak akan pudar dan menghilang....

Lepas kena minyak panas tu,tangan memang sakit yg teramat sangat ...sapu dgn colgate...untuk menahan rasa pedih dan sakit...Dalam duk menahan sakit tiba2 rasa macam nak pitam,cuba tahan.tapi kejap2 rasa mcm sesak nafas,kepala mcm kebas...huyung hayang..muka dah makin pucat dah..dalam hati ni nak cuba tahan tapi rasa tak mampu.

At last kul 2 semalam...Ke hospital juga,rupa2nya hb low,enemia teruk..hb 7,nak kena masuk darah..pening ngan mata kabur..so masuk wad sakit puan.inilah kebiasaan saya.HUSM ni dah mcm ibarat second house saya,kerap sangat dok keluar masuk...guard pun dah familiar sangat ngan muka saya nie...saya sering terfikir dan jika diberikan pilihan,alangkah baiknya kalau tak perlu masuk wad,terfikirkan ank2,kos rawatan,...saya selalu pujuk hati saya sendiri walaupun berasa bosan dan takut duk hospital tapi inilah hakikat yang saya perlu terima.....

kepala ni tgh pusing tapi nak juga meluah sesuatu.....kat blog atau facebook ni je tempat luahan saya..diari maya saya......

1 comment:

  1. akak bagi nama pnuh dan alamat rumah akak...sent dkt email nie..shinoda_132002@yahoo.com..sent tau...

    ReplyDelete