14 December 2011

Dugaan yang sering menguji..


Doakan saya..


Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".
Amin ya rabbal alamin.

6 comments:

  1. Akak sakit ke ni tak boleh tidur?

    InsyaAllah moga murah rezeki, jom dhuha pagi satgih :)

    Moga Allah kurniakan kekuatan insyaAllah!

    ReplyDelete
  2. Insyaallah,amin.As pun lewat tidur.Moga As sihat dan ceria selalu.maaf lambat reply.akak terus log out tak tahu ada message.anyway,insyaallah,terima kasih byk2.moga Allah murahkan rezeki anak anak dan kurniakan kekuatan,kesihatan,usia yang berkat.amin ya rabbal amin.

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum
    semoga sabar dan tabah selalu
    pertemuan kita tempoh hari
    http://akuhivpositif.blogspot.com/2011/12/alia-haryanie-in-house.html

    ReplyDelete
  4. Amin... :). hai bilalah boleh jumpa kak alia. AHP kata akak dah pergi rumah dia. so jelous.. Insyallah ada rezeki kita jumpa yer kak.

    As kita pi sama2 na...

    ReplyDelete
  5. Ahp..

    w'salam.terima kasih banyak2.amat2 menghargainya..moga ahp juga sabar,tabah dan kuat.

    ReplyDelete
  6. Anonymous one...

    salam dik,insyaallah,moga moga dapat jumpa ao.nak sangat dapat mengenali adik2 comeii ni ao,as dan juga sahabat yg lain.

    ReplyDelete