07 May 2012

Pimpinlah aku ke Syurga....



Ya Allah ya Tuhanku
Ku gagahi diri ini
Ku lalui dengan penuh kekuatan
Kekuatan dariMu
Ku redahi dengan penuh kesabaran
Kudrat dariNya
Ku menuju padaMu
Terima kasih Allah di atas kesempatan yang masih diberikan..Syukur ke hadratmu...



Ampunkan aku Ya Allah apabila aku merintih nasibku di hadapan-Mu.
Kalau bukan kepada-Mu, kepada siapa lagi harus ku mengadu?


Ya Muhaimin.. pimpinlah tangan hamba-Mu ini.. pimpinlah hati hamba-Mu ini.. pimpinlah langkah hamba-Mu ini agar sentiasa berpijak di atas jalan kebenaran.
Ya al-Quddus.. sebagai hamba-Mu yang hina dina, aku takkan mungkin mencapai sempurna, tapi kasihanilah aku... bimbinglah aku sentiasa agar aku mampu meniti titian sirat-Mu dengan tenang dan mudah tanpa cela.





Pimpinlah aku ke syurga kerana Allah..







2 comments:

  1. aamin...

    semoga segala doa kita diterima.

    yanie sekeluarga sentiasa dalam ingatan, doa dan kasih sayang

    ReplyDelete
  2. Amin..

    Ahp sekeluarga dalam ingatan,dalam setiap doa....

    ReplyDelete