01 July 2014

Selamat Berpuasa...

Terima kasih Allah kerana dapat bertemu lagi ramadhan..Moga diberikan kesihatan yg baik,dianugerahkan usia yang berkat untuk menjalani ibadah di bulan ramadhan..amin.Hargailah setiap detik masa yang masih ada..Ingat Allah,peluang semaksimum yang mungkin untuk lebih mendekatiNya dan mengabdikan diri padaNya..Kita hanya tetamu di dunia...


Selamat Berpuasa

Hargailah peluang yang masih Allah berikan untuk mendekatiNya..terima kasih Allah..Ramadhan beberapa tahun yang lepas,saya tak dapat menjalani ibadah seperti insan insan lain yang masih sihat.saya tak mampu berjalan,hanya mampu meraih kudrat anak anak..Apatah lagi untuk berpuasa,sungguh tika itu amat amat sedih kerana alangkah bertuahnya insan yang masih sihat..Betapa nikmatnya ramadhan bagi mereka..Jauh di sudut hati,merintih sendirian...

Terima kasih Allah kerana peluang yang Engkau masih berikan padaku...Tiada yang lebih indah dari mendekatimu..

Allah Maha Pengampun dan Maha Penyayang...

1 comment:

  1. Alhamdulillah,syukur pada Allah puan smakin sihat. Kalau tidak keberatan boleh saya tahu nama pnyakit puan? Semoga Puan smakin sihat. Tahun ni saya x dpt bpuasa sbulan atas sbb jadual.. Saya baru selesai mnjalani pmindahan sum sum tulang. doakan saya agar sihat sepenuhnya.

    ReplyDelete