06 August 2010

pohon bantuan....


di pagi jumaat ini,saya memohon ihsan teman2 di luar sana agar dpt membantu saya.Bukan niat meraih simpati,namun saya masih berharap agar ada insan2 di luar sana yg dapat memahami keperitan yg saya alami....sesungguhnya saya amat2 mengharapkan sebarang bantuan...benar saya pernah menerima bantuan sebelum ini,namun dgn kos rawatan saya di HUSM dan makin kerap masuk wad...segalanya memerlukan kos yg agak tinggi.banyak test yg dilakukan dan perlu dilakukan lagi.Saya tidak pernah berhenti ikhtiar walaupun dgn keupayaan yg tidak seberapa...berubat kg juga dah banyak tempat yg sy cuba....segalanya memerlukan kewangan..setiap peluang yg ada dlm rawatan saya tak saya sia2kan dgn harapan agar saya sembuh kembali serta mampu berdikari demi anak2 saya yg memerlukan saya sepanjang masa.

8 comments:

  1. yani.. acc yani sama ke dgn acc yg yani advertise utk buat tempahan kat blog yani tu??

    ReplyDelete
  2. sama..buat masa ni harap sangat pada sebarang bantuan walau terpaksa tebalkan muka..kos rawatan agak tinggi.keadaan kesihatan makin tak menentu dan makin merosot.buat masa ni saya tiada sumber pendapatan.niaga pun tiada mendapat sambutan akhir2 ni..

    ReplyDelete
  3. saya faham yani.. itulah hati seorang ibu.

    ReplyDelete
  4. :( camne akak nk tolong kau ni yani?...

    sumpah aku sedey... (-_-)

    ReplyDelete
  5. yani..
    jgn bimbang...pasti ada y akan membantu..
    nanti bila keadaan kewangan lya makin pulih.. lya akn trus mbantu yani. Dan lya akan mohon, sgala bntuan utk lya akn disalurkan terus k acc yani..

    Utk lya xpela yani... Sekurangnya, lya dh dpt berjalan semula.. dapat melihat semula.. dpt bercakap semula... Dan lya pun mcm frust nk truskan rawatan.. sebenarnya, takut utk menerima sbrang hakikat lg. xtau la yani.. ssh nk kata.. biar masa y menentukan.

    Jd, lya nk yani teruskan berdoa, agr dpt pulih kembali & dijauhi dr pyakit2 lain.. jg ksihatan.. jgn mcm lya.. wlaupun dh dpt bjln semula, tp penyakit2 kronik lain trus menghantui hidup.

    ingt, jgn mgalah pd takdir.. sbb ank2 yani cuma ada yani sorang j..

    ReplyDelete
  6. lya,terima kasih banyak2 kerana perihatin pada masalah yani.tapi yani tak minta dari lya.lya juga memerlukan rawatan lanjut,dan lya juga sedang menghadapi masa2 sukar..lya,nape lya frust untuk teruskan rawatan?walau takut macam mana sekali pun,lya tetap kena bertahan.yani pernah mengalami walau tidak seberat lya..dekat yani pun,dah macam2 ujian pernah dilakukan.kesan2 ujian tu tk terkata.tapi lya masih bertuah kerana lya ada seorang suami yg amat bertanggung jawab dan menyanyangi lya...lya lebih bertuah dari yani...harap lya teruskan rawatan ye..jangan risau pasal yani.kalau ada rezeki untuk yani,adala...marila sama2 kita berdoa agar diringankan apa yg kita hadapi,diberikan kesembuhan dari Allah untuk anak2 kita.amin.Hanya Allah yg mengetahui segala2nya.yani tak nak lya susah sebab yani ye.

    ReplyDelete
  7. akak aizah...jangan sedih2 kak.akak pun sakit..akak,terima kasih banyak2 yg teramat sgt..coz akak selalu ada di saat yani memerlukan..semangat dari akak,gelak akak buat yani ceria.tumpang gembira dgn akak..akak walau sakit tapi akak tabah n ceria...n comeeeeel...:-)

    ReplyDelete
  8. yani..
    ikhlas... lya xpernah rasa ssh sbb tlg yani..
    tp lya lg tenang.. mybe dgn cara mcm ni dpt meringankan sgala kesakitan lya.. betul mcm kata yani.. lya ada seorg suami y sudi bkongsi derita.. jd.. oleh sbb itulah.. yani lbh memerlukan.. sbb yani x ada seseorg disisi utk meringankn sgala ksakitan itu.. dan yani jugalah y tpaksa mjadi ayah n ibu kpd anak2 yani.. sdangkan dlm keadaan yani ni.. agk sukar.. xpelah yani.. lya just perlukan doa n kasih syg yani.. tp yani perlukan duit utk teruskan rawatan utk kembali normal demi ank2 yani.. ank yani hanya ada yani.. jd duit itu lbh sesuai disalurkan utk yani.. ank2 yani perlukan perhatian & kasih syg.. perlukan perbelanjaan utk ke sekolah.. bila dh sekolah nanti..

    ReplyDelete