07 October 2013

Selagi ada daya...

Ada yang comment blog saya ni penuh dengan cerita sedih saja kenapa tidak diceritakan hal hal yang positif.Blog ni satu satunya tempat saya meluah dan berkongsi semangat untuk meneruskan kehidupan.Hari hari yang dilalui ditempuhi dengan pelbagai ujian..Hanya Allah yang Mengetahui segalanya...

Walaupun saya dah mampu berjalan kembali tapi kesihatan lain tidak menentu.Saya cuba gagahkan diri demi anak anak yang amat memerlukan saya.Hiba,sayu memikirkan anak anak tapi selagi ada daya saya cuba bertahan...

7 comments:

  1. semoga puan tabah n semoga puan dapat memberi inspirasi ...

    ReplyDelete
  2. kuatkan hati kak.. *hugs*

    ReplyDelete
  3. moga Haryani cepat sembuh dan segala urusan di permudahkan Allah swt...ameeen. haryani memang seorang yg tabah!

    ReplyDelete
  4. Teruskan luahan hati ko kak.. Aku suka bila ko merayu dan berdoa kepada Allah membuatkan kita sedar betapa kerdil n helpless nya kita di hadapan Allah. Post akak ibarat metafora kehidupan manusia di muka bumi Allah ini yang segala suka duka perlu bersyukur kepada Allah swt

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..gembira dgr Yanie dah boleh berjalan'
    semoga kesihatan semakin bertambah baik
    salam AidilAdha dr saya

    ReplyDelete
  6. ada buat biz onlinekan..apa nama facebook ya..

    ReplyDelete