17 October 2013

Salam Aidiladha


Bermula dari pengorbanan cinta Siti Sarah, bertitiktolak dari pengorbanan kasih Siti Hajar...Ibrahim a.s dan Ismail a.s menempa sejarah agung pengorbanan manusia yang tidak terbayangkan.Selamat Hari Raya Aidiladha..

Di sebalik payah dan susah, pasti ada penghujung yang indah. Kepada ALLAH kita berserah, moga lelah hari ini akan berakhir kerehatan abadi...di Syurga ILAHI, ameen Ya Rabb.

Kesihatan semakin hari semakin menguji..Masih bertahan..Amat mengharap jika ada sesiapa yang sudi membantu untuk meneruskan rawatan dan kehidupan bersama anak anak..Pada sesiapa yang pernah membantu saya,saya doakan semoga diberikan kesihatan yang baik,dianugerahkan usia yang berkat,dimurahkan rezeki yang berlipat ganda,diberikan kesejahteraan dan sentiasa berada dalam rahmat dan lindungan Allah.amin.Hanya Allah yang dapat membalas setiap kebaikan dan pertolongan yang dihulurkan.amin.



14 comments:

  1. Semoga Aliya ters kuat menghadapi kehidupan.. pertolongan yg mcm mana yg alia perlukan? mgkn sy boleh tolong sebar2kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah..terima kasih banyak banyak kerana perihatin..tolong doakan kesihatan saya...pohon maaf banyak banyak kerana saya baru reply...dah lama tak online..

      Delete
  2. Semoga tabah menghadapi dugaan Allah...Anyway...Salam…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com . Saya follow sis n kalau sudi follow la saya balik yer…

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah..terima kasih....nanti saya ke blog puan..

      Delete
  3. Salam akak ada buat sumbangan sedikit utk aliya. bank in May bank acc. tegahari tadi. Harap dapat membantu..di doakan moga aliya cepat sembuh dan tabah selalu. Kak sue.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin.insyaallah.terima kasih banyak banyak kerana perihatin dan sudi membantu.hanya doa yang dapat saya kirimkan.hanya Allah yang dapat membalas setiap kebaikan dan pertolongan yang dihulurkan.amin.

      Delete
  4. Kak ..dah kumasukkan sedikit sumbangan ..semampuku kak. ..semoga terbuka lagi hati insan2 mulia yang memahami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih banyak banyak dik.hanya doa yang dapat akak kirimnkan.hanya Allah yang dapat membalas setiap kebaikan dan pertolongan yang dihulurkan.amin.

      Delete
  5. salam ini kali pertama saya singgah ke sini. saya tidak pasti apa yang akak hadapi sekarang dan moga akak terus tabah mengharunginye dan saya doakan Allah swt memudahkan segala urusan akak dan juga jauhkan akak dari sebarang kesusahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin..insyaallah..terima kasih banyak kerana mendoakan...moga chenta ummi juga sentiasa berada dalam rahmat dan lindungan Allah Taala.amin..

      Delete
  6. assalamualaikum, sedikit sumbangan dari saya untuk membantu meringankan beban puan. dimasukkan ke akaun maybank petang semalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih banyak banyak dik.hanya doa yang dapat akak kirimnkan.hanya Allah yang dapat membalas setiap kebaikan dan pertolongan yang dihulurkan.amin.

      Delete
  7. Hidup ini ujian, kerana setiap ujian yg datang adalah bunga2 syurga yang sedang menantimu. Tabahkan hatimu wahai insan bernama Haryani kerana ujian ini tanda Allah teramat merindui mu, kerana Allah teramat kasih dan sayangkan diri mu. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  8. amin.insyaallah..doa juga dikirmkan ...

    ReplyDelete