19 September 2011

dugaan sakit pd Aiman,membuat mama perlu lebih cekal

Tika dulu hingga kini bila mama sakit,Aiman tak pernah lekang dari menemani..seolah-olah memahami erti sakit dan sokongan yg diperlukan..kini saat Aiman pula menahan sakit..mama akan pastikan Aiman sentiasa berada dalam dakapan dan disisi mama supaya mampu menaikkan semangat Aiman untuk melawan sakit.Lepas demam aiman diuji dengan sakit telinga.Walaupun menahan sakit dan tidur yg terganggu hampir 4 malam berturut-turut akibat sakit telinga dan didiagnosis jangkitan kuman dalam telinga sehingga keluar nanah dan darah dari telinga hampir setiap masa...moga diberikan kesembuhan.Tak sanggup rasanya melihat anak2 menahan sakit.......Gagahkanlah diri ni...Sesungguhnya Ya Allah hanya Engkau yang Maha Mengetahui...






13 comments:

  1. yani.. aiman kena otitis media lah yer... harap bersabar.. masa si kecik haziq kena benda yg sama .. pun sama.. kesian tgk derang sakit.. masa tu umor haziq baru 6 bulan... tapi memang la.. tak leh tidor sakit tu.. harap yani lebih tabah yer, n semoga aiman cepat sembuh...

    ReplyDelete
  2. Kesian tgk Aiman...he is a good son. Moga2 dia cepat sembuh. Kuatkan semagat yea Yanie...

    ReplyDelete
  3. pedih melihat, pedih lagi bahu yg menanggung.
    semoga puan dan anaknda tercinta beroleh syifa'
    hanya kepadaNya kita merayu dan memohon pertolongan.
    semoga dgn segala ujian ini iman kita akan bertambah, insya-Allah...

    ReplyDelete
  4. kak...

    semoga Allah memberikan kekuatan
    semoga Allah membekalkan ketabahan
    semoga Allah mengurniakan kesembuhan
    dan..semoga Allah sentiasa melimpahi kerahmatan...
    amin...

    ReplyDelete
  5. salam kuazue,insyallah,amin.terima kasih byk2.belum pasti apa masalah dalam telinga.dah 2 kali ke Husm,ke klinik swasta.Semalam ke Husm lagi,aiman mengerang sakit,belum jumpa pakar ENT lagi.nampak bila sakit tu mcm sakit sgt,risau tgk.moga2 tak ada apa2 yang serius.haziq dah kena sakit ni,kesiannya.moga zue sekeluarga dikurniakan kesihatan yang lebih baik.terima kasih byk2..

    ReplyDelete
  6. Salam Liza,insyaallah,terima kasih byk2.

    ReplyDelete
  7. Salam Puan Ros,insyaallah,amin.terima kasih byk2 kerana sudi mendoakan aiman.

    ReplyDelete
  8. Salam mamajia,insyaallah,amin.terima kasih byk2..jie,awk pun sama moga diberikan kesihatan yang lebih baik.jaga kesihatan baik2.

    ReplyDelete
  9. Salam akuhivpositif,insyaallah,amin.terima kasih byk2 di atas doa dan semangat yang diberikan.insyaallah..juga pada ahp moga diberikan kesihatan yang lebih baik..

    ReplyDelete
  10. salam Pyngees,insyaallah,amin ya rabbal alamin.terima kasih byk2 di atas doa yang diberikan.moga pygees juga diberikan kesihatan yang lebih baik.terima kasih byk2..

    ReplyDelete