06 April 2015

Harap sudi bantu saya

Bismillahirrahmanirrahim...

Jemputlah singgah tengok kain pasang murah murah saja.Saya baru nak cuba niaga kain pasang.Permulaan saya cuba 10 helai kain pasang.Saya bukan ada modal nak niaga.Mencari sana sini untuk dapatkan modal.Niaga tidak mendapat sambutan,kewangan amat terhad.Jika ada sesiapa yang sudi membantu untuk clearkan kain pasang yang ada.Saya jual murah murah je untuk dapatkan modal semula.Harap sangat sudi bantu saya.


Kos sara hidup semakin meningkat sekarang,pada yang tiada sumber pendapatan tetap macam saya macam manala nak hadapi semua ni..Kebanyakkan kedai barang barang runcit semuanya naik harga,termenung sejenap.Kuatkan hati dan yakin rezeki datang dariNYa.amin.Insyaallah.



















9 comments:

  1. masaalah charge poslaju. lebih baik bagi je kat anak2 duit tu. sabar ye alia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. pic kain psg ada kat fb alia ker?

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Pn. Alia, boleh tau acc maybank puan yang active? sebab ada 2 no acc di blog ni.
    kalau nak beli kain tu macam mana procedure ye?
    Saya selalu baca blog Pn. Alia, Pn seorang yang sangat tabah. Semoga Allah berikan kesihatan yang baik utk puan dan dipermudahkan segala urusan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam.amin,insyaaallah.terima kasih.

      puan pilih kain yang mana nanti blh mesej ke phone sy 012 921 8016.bayaran blh di buat ke akaun sy maybank 164034266923.haryani mat hussin.dua2 account masiih boleh di gunakan..terima kasih.

      Delete
  4. Assalamualaikum Haryani

    Letaklah harga. Lebih mudah begitu & telus. Nak PM dapatkan harga nanti, ada yang report kepada pihak berwajib.

    Termasuk saya, memang tak suka PM.

    Azian

    ReplyDelete
  5. wsalam..insyaallah.terima kasih banyak2...nanti saya masukkan harga.

    ReplyDelete