06 March 2015

Luahan hati sepintas lalu...

Bismillahirrahmanirrahim. Ya Allah di hari Jumaat yang mulia ini,Ampunilah dosa-dosa ibubapa kami,Saudara-saudara kami,Sahabat-sahabat kami,Dan seluruh ahli keluarga kami,Tunjukkanlah kami Jalan yang benar,Berilah pada kami kekuatan dan kesabaran utk menakluki setiap ujian yg mendatangi kami.. Kurniakan kami jiwa yg tenang dan hati yg lapang agar hari ini menjadi antara hari yg terindah dlm hidup.amin.Dan berkatilah kehidupan kami,Dunia dan akhirat,Aminnn..


Kuatkanlah hamba menghadapi setiap ujian yang Engkau berikan, ...Hari hari yang di tempuhi penuh dugaan di setiap langkahku,Tapi kasih pada anak anak membuatkan diri masih mampu bertahan...Hasrat hati seorang ibu,ingin melihat anak anak membesar di depan mata,masa depan terjamin dunia akhirat.Semampu boleh ingin melihat anak anak berjaya dunia akhirat.Teguh pegangan agama yang akan menjadi benteng di kemudian hari.

Kesihatan yang tidak menentu bergantung pada kekuatan semangat..Benarlah kesihatan kalau banyak risau,tertekan,kesihatan akan semakin merosot.Cuba kuatkan diri..






3 comments:

  1. This committee help to many people. You can use their services in your work. You can read research papers about all details of their work. Eminem is an American rapper and one of the most successful artists in hip-hop. As of 2020, Eminem net worth is now estimated to be $230 million.

    ReplyDelete