26 June 2014

Pada yang sudi membantu...




Balik sekolah teman mama pos barang..

Dah macam macam gaya sambil duk menunggu no giliran kat pejabat pos..

Semalam ada 2 order serunding yang nak di pos,balik sekolah terus teman mama pos barang..Mudah sangat membantu..

Hanya doa yang dapat saya kirimkan pada yang sudi membantu saya,membeli sambil membantu.Setiap kebaikan dan pertolongan yang di hulurkan hanya Allah yang dapat membalasNya.Saya doakan pada hamba hamba Allah yang sudi membantu saya semoga di berikan kesihatan yang baik,dianugerahkan usia yang berkat,dimurahkan rezeki yang berlipat ganda,diberikan kesejahteraan dunia akhirat dans sentiasa berada dalam rahmat dan lindungan Allah Taala.amin.


Bismillahirrahmanirrahim“ Ya ALLAH , Ya TUHAN kami . TUHAN Yang Maha Kaya Lagi Maha Berkuasa . TUHAN yang kekayaan dan kekuasaanNYA itu tiada sebarang tandingan . Yang Maha Membuka segala pintu rezeki dan juga Yang Maha Berkuasa menyempitkan rezeki seseorang . Aku bermohon – merayu – merintih lagi meminta-minta kepadaMU Wahai TUHANku , Tolonglah lapangkan rezekiku .Dan pimpinlah aku agar tidak lupa bersyukur apabila mendapati segala rezeki dan harta yang melimpah-ruah itu . Jadikan diriku bersyukur apabila mendapat nikmat-nikmatMU . Dan jadikanlah aku ini bersabar dan redha dengan segala ujian-ujian daripadaMU. ENGKAU sahajalah yang maha berkuasa melunakkan dan melembutkan jiwa-jiwa yang keras itu . Maka, lembutkanlah hati-hati manusia untuk berurusan denganku . Permudahkanlah kerjaku untuk mencari rezeki ini . Dan jadikanlah rezeki yang ENGKAU berikan itu diberkati dan diredhai olehMU sentiasa . Amin


Jika sudi membeli sambil membantu...Ada serunding daging tempatan,serunding ayam,serunding ikan,mini popia,mini karipap...

1 comment:

  1. selamat berpuasa..

    mudah mudahan ramai yang dapat menghulur tangan...

    ReplyDelete