01 July 2013

Di hari cuti sekolah...

Aktiviti mencuci kasut sekolah sendiri di hari minggu.

Anak anak seboleh bolehnya langsung tak nak menyusahkan mama.Satu besen besar air digunakan untuk mencuci kasut.Mereka berdikari sendiri..Biarlah susah dahulu ya..Pengalaman dari ujian kehidupan moga dapat mematangkan lagi mereka untuk terus melangkah dengan semangat yang kental.Moga menjadi anak yang soleh dan berjaya dunia akhirat.

10 comments:

  1. Bagus bila ank2 pandai berdikari..
    Amin...

    ReplyDelete
  2. insyaAllah moga pandai berdikari dan menjadi anak yg soleh dan menjaga ibu yang sangat disayangi anak2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah tahu kejujuran dan keihlasan hati...

      Delete
    2. Allah mengetahui segala gerak langkah hambanya,bila kita dlm kesusahan,ingatinya,walau kita dalam kesenagan,ingatinya juga,sesungguhnya..Allah tidak pernah lupa kepada hamba yg mengingatinya...
      semoga k.yanie berada dalam keadaan sihat,bersemangat dan gagah menepuhi dugaan...setiap hambanya pasti ia akan menguji keimanan kita..cuma ujian itu yg berlainan..jazakallah :)

      Delete
  3. Salam... penah try rawatan organopathy/homeopathy x? kat kepong kl ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam.belum pernah mencuba...insyaallah..

      Delete
    2. Salam. Dulu isteri saya ada alahan x boleh makan seafood. Tiap2 kali makan seafood (kerang, udang etc) badan akan naik merah2 gatal2. Kena gi klinik ambik suntikan. Doktor klinik kata, takdok ubat, kecuali suntikan utk mereda tindakbalas badan tu je lah. Biasa dgr kan.

      Tapi lepas tu isteri saya cuba berubat dgn Dr Aziz di Kepong, dia buat rawatan homeopathy/organopathy. Kena ambik ubat mcm homeopathy tu bulat2 kecik. Tempoh rawatan selama 3 bulan, kena makan ubat2 tu bergilir2 (ada byk jenis) berselang2 hari.

      Alhamdulillah lepas tempoh rawatan, isteri saya takdok lagi masalah alahan tu. Selamba je makan seafood sekarang. Dia sembuh kekal Alhamdulillah, bukannya setakat reda sementara macam ambik suntikan di klinik tu.

      Itu bila saya baca kisah awak.. yg berkaitan sistem pertahanan badan yg bercelaru. Kot2 ada persamaan di situ? Kita cuma berusaha, takdok janji apa2, tapi kalu nok cuba berubat cara lain, saya ada nombor Dr Aziz tu.

      Delete
  4. 012-4182536 Dr Aziz. ni last saya masuk blog ni.. semoga berjaya, amin.

    ReplyDelete