26 March 2012

Dugaan yang sering menguji...Bertabahlah anakanda

Semalaman di hospital,anak2la setia menemani..Setiap insan tidak akan lepas dari ujian Ilahi...Maka bersyukurlah pada setiap nikmat dan rahmat yang masih ada.Hargailah kehidupan...Setiap detik masa adalah terlalu berharga..Tiada yang lebih indah dari menghargai peluang yang Allah masih berikan...Bertabahlah hati wahai anakanda tercinta,kehidupan harus diteruskan walau berliku..jangan sesekali tersasar jauh dari Ujian Allah.Ingatlah,kita insan terpilih dari Allah...Ingat pesan mama..

Kekuatan ada di sebalik mereka...

10 comments:

  1. Salam yanie...sayangnya anak2 sanggup menunggu yanie sepjg menjalani rawatan.Good boy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam kak,anak2 dah biasa dari mereka kecil kak...maaf byk2 baru dapat reply message..jauh di sudut hati,kesian pada anak2...Moga Allah lindungi mereka dari sebarang penyakit.amin.moga akak sekeluarga juga dlm lindungan Allah Taala.amin.

      Delete
  2. Alahai Yanie.... =(
    Sian kt bebudak tu. sib bek dowang dah paham keadaan kau camne..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Aizah,beginilah kak..simpati sangat pada nasib anak2...moga akak sihat dan ceria selalu..

      Delete
  3. Salam Yanie.. syahdunya melihat anak2 itu setia menjadi peneman kepada ibu mereka.. seolah2 mereka faham betapa kehadiran mereka walau hanya berada di sisi, amat bermakna kepada ibu mereka.. Saya dari kejauhan hanya mampu mendoakan agar Yanie terus diberikan kekuatan, keredhaan & ketabahan dalam mengharungi dugaan yang amat berat ini... Semoga Allah permudahkan segala urusan Yanie & anak2 tercinta.. insyaAllah, Amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mira,amin.insyaallah...alhamdulillah,anak2 tidak banyak ragam dan amat memahami keadaan.terima kasih byk2 di atas doa,sokongan dan keperihatinan.semoga mira dalam rahmat dan lindungan Allah.amin.

      Delete
  4. yanie, kami sayang dan sentiasa sayang dan doakan yanie. turut mengalirkan air mata. menangis bukan bermakna kita kalah. teruskan perjuangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahp,insyaallah..terima kasih byk2 di atas keperihatinan dan sokongan..Saya doakan ahp sekeluarga dberikan kesihatan yg lebih baik,dianugerahkan usia yang berkat dan sentiasa berada dalam rahmat dan lindungan Allah taala.amin.Bertabahlah...

      Delete
  5. Semoga Allah mempermudahkan perjalanan kehidupan akak sekeluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waqar syamil,amin.insyallah...terima kasih byk2 kerana mendoakan.Bertabahlah juga dalam segala ujian dari Allah..

      Delete