18 December 2010

Jangan bersedih...kekasih pilihan Allah akan dihadiahi dugaan hebat tanda KasihNya.Jalannya dihias duri duri luka,tidak dibiarkan lena dlm nikmat melimpah.Tapi dihidangkan keperitan susah payah yg tiada sudah.

ambillah hikmah di setiap peristiwa dalam hidup anda, maka kita kan sentiasa mendapat kan manfaat dari peristiwa tersebut.


jangan pernah fikir kita ini berbeza secara harfiah dan lahiriah, , kerana kita melangkah di bumi yang sama dan mend0ngak searah. .


Hidup terlalu pahit dan pedih jika tak diwarnai oleh hati yang redha dengan takdirNya.......senyumlah kerana itu tandanya Dia amat menyayangi umatnya......syukur alhamdulilah dengan kasihNya.....................semoga kita tabah dan kuat dalam menempuhi hidup yang teramat menguji iman ini..................


2 comments:

  1. "siapa sangka selepas hujan diberikan pelangi, selepas mendung dberikan mentari." mumme sentiasa percaya ini,Alia...teruskan perjuanganmu...

    ReplyDelete
  2. Insyaallah,mumme..terima kasih byk2 di atas semangat dan sokongan dari mumme.Semoga mumme diberikan kesihatan yg baik dan sentiasa dilindungi Allah.amin.

    ReplyDelete