17 February 2011

Endoscopy, colonsocopy, barrium

(Barrium)
Colonoscopy
Endoscopy

Esok kena masuk wad untuk persediaan menjalani prosedur hari ahad ni...tapi darah merah makin kurang.selepas buat ECG,keputusan bacaan jantung pun makin tak stabil..doktor menyatakan kerap pening dan pitam mungkin disebabkan jantung,anemia dan masalah usus..doktor nak masukkan darah lagi untuk stabilkan jantung dan hemoglobin..doktor sendiri tak dapat nak rumuskan keadaan saya atas penyakit saraf,usus dan gastritis kronik,anemia dan yang terbaru jantung yg makin lemah..

6 comments:

  1. As salam yanie...sedih k.atie bc kisah yanie nie...berat mata memandang..berat lg bahu yanie yg memikul.hanya dr kejauhan k.atie doakn yanie selamat,kuatkn semangat,tabahkn hati demi anak2 trsyg.....

    ReplyDelete
  2. semoga sentiasa dalam lindungan Allah swt..

    ReplyDelete
  3. salam kak atie,insyaAllah amin...semoga kak atie sihat sekeluarga,terima kasih atas doa dan ingatan kak atie pada saya dan anak2..insyaAllah semoga kak atie jua beroleh keberkatan dan kebahagiaan sepanjang masa.

    ReplyDelete
  4. insyaAllah amin,terima kasih pada ch!natsu atas doa yg diberikan.

    ReplyDelete
  5. lunarwolf...insyaAllah dan terima kasih kerana sudi mendoakan akak,memang akhir2 ini akak kerap ke husm memandangkan keadaan kesihatan yg makin tidak stabil.

    ReplyDelete
  6. Semoga kau kuatkan lg semangat yg ada tu. Akak tau kau boleh. Jgn stress2 ye..

    ReplyDelete